donderdag 13 september 2012

Meester Op de Fiets

Vandaag was het Meester Op de Fiets met veel obstakels en heuvels. Het was heel tof. Ik hoop dat iedereen het leuk vond. Het was ook een heel leuke meneer. Het was supercool. Het was zo fantastisch dat niemand wou stoppen. Ik vond de grote heuvel super. Dit was Meester op de Fiets. Het was topie ! - geschreven door Sibe

Op 13 september hebben we op de speelplaats gefietst over obstakels. We hebben dingen doorgegeven, zoals tennisballetjes. Over heuvels hebben we ook gereden. Ik vond de heuvels het leukst en Sibe en Robbe hebben coole stunts gedaan. Ik heb het ook geprobeerd, maar het lukte niet. Een paar hebben pech gehad. - geschreven door Levi

Vandaag kwam de meester op de fiets. Hij liet ons fietsen over vanalle toestellen. Ook de twee BMX-ers deden coole stunts over de toestellen. Veel kettingen vlogen eraf en er vielen een paar kinderen, maar dat was niet zo erg. Maar ik vond de obstakels toch wel het leukst. Ik hoop dat jullie het ook tof vonden. - geschreven door Kristof


1 opmerking:

  1. Hallo allemaal daar in klas 5,

    Vandaag heb ik eindelijk de weg naar de klasblog gevonden! Onze juf Annick weet altijd weer veel nieuwe leuke dingen voor jullie te vinden eh? Het ziet er alleszins allemaal heel mooi en netjes uit. Jullie hebben er een 'volger' bij!

    BeantwoordenVerwijderen