dinsdag 9 oktober 2012

Groene draad ? Gele draad ? Blauwe draad ? Nee ... Rode Draad !

Vorige week kregen we een brief van de bib. In kader van het leesproject "de Rode Draad" daagt de bib ons uit om 80 opdrachten te vervullen in ongeveer 3 maanden tijd ! Lukt ons dat, dan mogen we in de bib op het grote scherm een film gaan zien. Falen we, dan gaan wij boeken klaarleggen in de bib voor de boekenverkoop.
Ik vond de eerste opdracht al direct de allerleukste : "Zoek in een kinderkookboek een lekker recept en maak dat klaar voor de juf". Kristof nam die uitdaging direct voor zijn rekening en bracht vandaag een lekker stukje zelfgebakken cake mee. Ik was zo hevig om het op te eten dat ik vergeten ben er een foto van te nemen :-)

Ik ben benieuwd of we alle opdrachten gaan halen. Kom aan gastjes ... we vliegen erin !

3 opmerkingen:

  1. Juf Annick, als tegenprestatie mogen jullie bijvoorbeeld ook een lekkere cake bakken voor die lieve mensen van de bib... 't Is maar een suggestie... Maar IK zie dat helemaal zitten. En voor die boeken zoeken we dan wel een andere oplossing! :-):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, dat zal wel :-). Maar dat gaat niet nodig zijn hé, want onze gastjes zijn goed bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En toch kijk ik al stiekem uit naar een lekkere cake! Kristof zal jullie wel deskundig bijstaan bij het bakken, en ik zal mijn collega's in de bib bijstaan bij het opsmullen ervan... :-D Mmmm...

    BeantwoordenVerwijderen