vrijdag 5 oktober 2012

Verslagje zeeklassen #2

Lisa A en Lisa E wilden ook graag een huiswerkbon verdienen en schreven eveneens een verslagje over onze avonturen aan zee ... komt ie !

De zeeklas vond ik supertof; zeker het Swingpaleis ! De loopgraven waren super tof. De laatste dag was het een stort op onze kamer : al de kleren op de gronden al de onderbroeken onder de bedden. De oriëntatieloop was heel vermoeiend en we liepen wel 10 keer verkeerd tot Maartje zei :"Het is naar daar !". En toen zaten we wel weer juist. - geschreven door Lisa A

We hebben weer super veel lol gehad op de zeeklas, we hebben veel bijgeleerd, zeker door Frans en Mia. Onze kamers waren heel netjes. Een heel week met mijn vriendinnen op een kamer en lol maken ... woooaw ! Dit had ik nog nooit meegemaakt. Ik zei in mezelf nog : "Waarom kan dit niet een heel jaar duren ?" De quiz was supergrappig, maar het allerleukste vond ik het Swingpaleis. Ik hoop dat ik de volgende klassen ook leuk zal vinden. - geschreven door Lisa E

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten