vrijdag 22 februari 2013

Geen-huiswerk-bon


We hebben al vaak gesproken over een huiswerk-bon. Maar wat is dat eigenlijk? Awel dat zal ik jullie eens uitleggen. Een huiswerk-bon is een bon die je krijgt als je bijvoorbeeld zoals ik een verslagje voor op de blog schrijf. Je kan dat ook verdienen als je jou huiswerk mooi echt perfect hebt gemaakt. Je zal je dan misschien ook wel een afvragen wat we met die bon eigenlijk doen. En dat ga ik nu vertellen. Met die huiswerk-bon kan je als je jouw huiswerk vergeten te maken bent, dan kan je die inleveren voor dat ene huiswerkje bij de juf. Maar als je geen bon hebt of wil afgeven dan krijg je een kruisje op de ‘zwarte lijst.’ De zwarte lijst is een lijst die omhoog hangt van voor in de klas. Alle namen van de klas staan erop en als je geen bon wil afgeven moet je achter je naam een kruisje zetten. Als je drie kruisjes hebt moet je een straftaakje maken. Ik heb gelukkig nog geen straftaakje moeten maken. En ik heb twaalf huiswerk-bons. Hihihi daar zal ik nog wel eventjes mee toekomen ! 
- Geschreven door Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten