woensdag 27 februari 2013

Pluimen voor onze Juf Britt


Wij hebben deze week een stagiaire. Ze heet juf Britt. Ze heeft vroeger bij mijn mama in het middelbaar gezeten. En nu komt ze vier weken lang aan ons lesgeven. Ze kan het al super super goed en ze is ook heel lief. We hebben er gisteren al een hele quiz mee gespeeld. Het was een quiz over het volgende thema van W.O: ‘dieren’. We moeten daarvan de groepen van de gewervelde dieren kennen. Een quiz kan je natuurlijk niet spelen zonder groepen. En daar had juf Britt een heel goed idee voor. Wij kregen allemaal een klein papiertje met daarop een foto van een diertje. De zoogdieren waren samen een groep. De amfibieën, de reptielen, de vissen en de vogels. Ik zat in het groepje van de zoogdieren, samen met Levi, Sibe en Jorden. Eerst vond ik het wel niet zo leuk dat ik alleen maar bij jongens zat. Maar ik was tijdens het spel toch wel terug blij want het waren wel super slimme jongens en daardoor hadden wij bijna elke vraag juist. De quiz van juf Britt had verschillende rondes. Maar de leukste ronde vond ik eigenlijk zeggen in welke dierengroep het dier zat. Het was echt een super super toffe quiz!!!!!! 
- Geschreven door Maartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten