donderdag 28 maart 2013

Frits Flits is ... juf Britt


Jullie hebben me gevraagd of ik ook eens Frits Flits wou zijn. Natuurlijk vertel ik jullie graag iets meer over mijn leven! Hier vind je enkele foto’s en wat extra uitleg.

Op de eerste foto zie je mijn vriend, Nick. Op de tweede foto zie jij mijn favoriete en meest tijdrovende bezigheid van de laatste dagen: jullie boeken verbeteren! En dat is zwaar werken hoor!
Op de volgende foto zit ik in mijn auto. Ik rij erg graag rond met mijn auto. Muziek op en rijden maar!
Daarna zie je mijn broertje Jarne. Hij is 13 jaar oud en zit nu in het eerste middelbaar. Hij moest toen leren voor zijn examens.
Op woensdag ben ik naar de voetbalwestrijd Westerlo – Dessel gaan kijken. Je ziet de Westelse Kemphaan, de mascotte van Westerlo en mijn vriendinnen en ik. We babbelen heel wat tijdens de wedstrijd, hihi!
Ook ben ik naar Guga Baul gaan kijken. Dat is een stand-upcomedian. Hij laat de mensen lachen door grappen te vertellen. Hij kan ook heel veel stemmen nabootsen, echt grappig! Misschien ken je hem wel van bij “Tegen de sterren op”. Hij doet bijvoorbeeld Geert Hoste en Sergio Herman na.
Op de achtste foto zie je een foto van mijn dansgroep. Elke vrijdagavond heb ik dansles. We dansen met zo’n 28 meisjes. Onze groep heet 18+. We dansen verschillende stijlen. Momenteel dansen we op een mix met Scream and Shoot, …
Tijdens de weekends en vakanties werk ik ook nog. Ik werk in Mc Donalds en hier zie je mij met enkele collega’s: Brenda en Aysa. Het is daar superfijn om te werken maar soms wel erg druk!
Op de laatste foto zie je het hondje van mijn tante.  Het is een vrouwtje en heet Chipie. Het is een mopshondje. Het wordt nooit erg groot en heeft heel veel rimpels. Chipie is een erg actief hondje.
- geschreven door Juf Britt

2 opmerkingen:

  1. juf Britt ,
    je hebt een mooie frits flits gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Juna! Ik vind het spijtig dat ik jullie Frits Flits niet meer kan zien, was altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen