dinsdag 10 september 2013

De eerste schoolweek

Ons schooljaar is al zeker een topper ! Meteen turnen op maandag en dinsdag, al naar de chiro gaan spelen met de leiding : Belinda, Laura en Jef ... keitoffe leiding !! Ons nieuwe vak Frans is ook een topper en de pretbonnen ook. Roos mag in haar pyjama naar school komen, Jana mag verkleed komen, ik mag een film kiezen in de bus en Alexander was rijspringer. Dat vond hij ook heel leuk. Onze toffe juf ... die ook een beetje een vergeetkous is en onze agenda want die is nog niet vol !! We moeten enkel iets sneller worden want nu zijn we echt traag zei juf Annick. Ik weet alleen iets zeker. Ik hoop dat ik nooit met al men boeken naar huis moet want, mijn boekentas weegt nu eerlijk gezegd al meer dan normaal pfff.. met al dat huiswerk van de week ..
Op 20 september gaan we al meteen terug in de tijd met de teletijdmachine. Ik zou al zo graag eens in een andere tijd zijn. De film die ik dan ga meenemen is nog geheim en geloof me zeker, het is geen Barbiefilm, want daar hou ik zelf niet echt veel van !! Dus dit wordt nog een topjaar, want we gaan ook nog op heideklassen enz.. dus dit wordt een jaar om nooit meer te vergeten.
- geschreven door Birte 5A

3 opmerkingen:

  1. super top verslag en groot gelijk ik vind dit super mooi jij hebt je pretbon dubbel en dik verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooh dank u jana jij hebt ook een super mooi verslagje jij hebt je bon ook dubbel en dik verdient , trouwens iedereen die op mijn verslagjes antwoord dank u ik vind het echt super leuk ! ik zal zeker ook bij jullie doen als jullie een verslagje hebben gemaakt ik ga het beloven , ik heb het ook over mijn ander verslagje ! dank u iedereen en als ik moet helpen voor een verslagje vraag je het maar of een mail je maar ! ik doe het graag trouwens !! groetjes, birte ps: jullie zijn een super klas

      Verwijderen
    2. Ooooh! Kei kei lief Birte

      Verwijderen