vrijdag 13 september 2013

De tijd gaat snel



Wow, wat gaat de tijd snel! We hebben al heel wat Frans geleerd. Dat ging al vlot. De eerste toets Frans ging als een raceauto over de baan . Iedereen geraakt er wel door bij het leren. Maar wij moeten ons best wel doen anders geraken we er niet door. En iedereen hoopt om naar het zesde te gaan , maar eerst nog genieten van klas 5b. We leren tellen tot 10 000 000 en in 't Frans tot 10. We vliegen er nogal door. In 't Frans zingen we al in een koor! We zitten zelfs al aan unité twee en we schrijven al tot tien : Un, deux, trois, quatre, cinq, six, sept, huit, neuf, dix !!!
We hebben ook een Frits Flits. Dat is iemand die een fototoetsel mee naar huis krijgt voor een week en er allerlei foto's mee mag maken van wat ze doet na school en in haar vrije tijd. Klinkt leuk hé, ik kan niet wachten tot dat ik Frits Flits mag zijn !
- geschreven door Emily 5B

De school is weeral even bezig. In het begin was het wel even wennen hoorLachenHet huiswerk valt tot nu toe wel mee! Maar Frans is toch moeilijker dan ik dacht! Vandaag hebben we een Franse toets gehad. Ik hoop dat die goed zal zijn. Maar het beste zal wel zijn dat...we...op...heideklassen gaan! Hopelijk lig ik bij mijn vriendinnen op de kamer en lijkt het een beetje op de bosklassen!! Dat waren drie geweldige dagen. Nog een paar weken aftellen.
- geschreven door Laluna 5B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten