woensdag 18 september 2013

Morgen ...

Morgen op naar het MST. We krijgen een spuit tegen de rodehond enz...Wie heeft er allemaal doktervrees ? Ik alvast niet. En onze Frits Flits (Manu) zal morgen ook haar kodak moeten doorgeven aan Miet denk ik. Ik hoop ook dat Manu zotte en toffe foto's heeft getrokken. En miet moet nog haar zotte foto's trekken natuurlijk. Ik ben benieuwd wat Manu in haar kodak heeft staan Knipogen
Vrijdag moeten we naar.....ik ben de naam vergeten Tong uitsteken op schoolreis zeker Lachen
want nu hebben we al over de prehistorie geleerd en de romeinen. t' Zal nog toffer worden in klas 5 Stoer!!!!!!!!!!!
-geschreven door Roos 5A

Deze week is het echt spannend, donderdag gaan we voor een "prikje". Om 8.30 uur vertrekken we met de bus naar het MST. Het was een heel gedoe met die papieren allemaal. Wat gaat dat worden ? Vrijdag gaan we naar Archeon dat ligt in Nederland, blijkbaar kan je daar dingen zien van de Romeinen van onze geschiedenis of W.O.  over de Oudheid ( de tijd van de Grieken en Romeinen) . Daar zien we mooie dingen volgens juf Annick zoals : de openbare toiletten , de therme ... dat is een zwembad hoe wij het noemen maar voor hun was dat hun bad. Daar hadden ze ook vloerverwarming , meestal ook een sauna . De mannen en de vrouwen apart. Nu wij hopen het want we moeten al om 7 uur vertrekken. Ik mag een film kiezen voor naar daar te rijden en welke is nog een verrassing, geen Barbie! En Jana om terug te komen welke zij kiest, weten we ook nog niet. Die dag komt zeker in orde! Dat denk ik nu al !
- geschreven door Birte 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten