zaterdag 7 september 2013

Pretbon

Alexander verdiende een pretbon met het schrijven van een lange reactie op een blogpost. Hier schrijft hij er een verslagje over, wat hem opnieuw een nieuwe pretbon zal opleveren maandag ... benieuwd welke hij nu zal trekken !

Vandaag heb ik mijn pretbon aan de juf gegeven. Ik was vandaag een 'rij-
springer'. Dus ik heb in andere rijen mogen staan en dat was héél leuk. Maar onze kat heeft nog geen naam, dus we moeten nog eens goed nadenken. Wij zijn ook naar de chiro geweest. Daar hebben we heel hard gespeeld. Het had wel geregend maar het was wel leuk. Maar toen ik thuis kwam zag ik heel vuil. Dit vond mijn mama niet zo leuk. Ik ga vanavond naar Natalia dat vind mijn mama wel leuk. Mijn boekentas woog ook heel veel. Hij woog wel 4.5kg !
- geschreven door Alexander

1 opmerking: