vrijdag 4 oktober 2013

Pretbon "Knuffeltjesdag"

Op 1 oktober,had ik een pretbon knuffelkesdag. Manu had die pretbon ook. Manu en ik hadden afgesproken om samen met de roldag onze lievelingsknuffel mee te nemen, maar ze was het vergeten, dus heb ik het alleen gedaan. In de klas had de juf van mij en mijn knuffel
een foto genomen. Tijdens de middag heeft onze juf mijn knuffel bijgehouden. en hij was heel braaf geweest 
zei juf Annick. Na de middag moesten we nog naar de Zoerla, om een spel te spelen. En Janien was gaan vragen aan 
de juf dat mijn knuffel ook meemocht. Dat moesten we zelf kiezen, dus hebben we hem meegenomen. Toen we daar binnen waren moest ik mijn knuffel aan de kapstok hangen. Daarna moesten we het spel gaan spelen. Als we alles hadden gedaan van de spelletjes mochten we zelf een  broodje gaan maken. Ik heb bijna alles gepakt, behalve tomaat.
Als de broodjes op waren, mochten we onze spullen gaan halen. daarna gingen we terug naar de school. 
En toen was het school uit.- geschreven door Amber 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten