woensdag 2 oktober 2013

Pretbon : Pyjamadag

Maandag 30 september had ik mijn pretbon gebruikt. Ik had de pretbon: kom 1 dag in je pyjama naar school. Eerlijk gezegd was ik een beetje zenuwachtig, want zo alleen in je pyjama naar school komen!! Maar eigenlijk was het SUPER LEUK !  Moet je zeker eens gedaan hebben. Wel een paar die zeiden: ' Mag dat wel ????? ' . Maar voor de rest SUPER!! En vooral leuk want ... Is goed warm voor 's morgens. Hopelijk krijgen nog andere deze bon ( en durf je het ook ) .
- Geschreven door Birte 5A

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Saskia (mama Jarid L5B)4 oktober 2013 om 11:38

      Doe maar! Misschien moeten wij eens pretbonnen maken voor de juffen! ;-)
      Die verdienen soms toch ook wel eens iets hé!

      Verwijderen
  2. ik zou die ook wel willen hebben die pretbon

    BeantwoordenVerwijderen