zondag 26 januari 2014

Stiftjes, stiftjes en nog meer stiftjes

Goed nieuws!!! Damiaanactie is weer bezig met stiftjes verkopen. Op school mag het 5de stiftjes verkopen. Ik zit natuurlijk in het 5de. Jeeeeeeej!! We kregen in het begin 3 stiftjes mee. Als je er meer mee wil moet je het opschrijven en mee naar school brengen. Ik heb er al 10 bij besteld om deur aan deur te verkopen. Birte heeft er zelfs 30 bijbesteld. Iedereen doet zijn uiterste best om er zo veel mogellijk te verkopen. Vragen aan familie, deur aan deur verkopen en aan vrienden vragen. Zo verkoopt iedereen er wel zeker 1. Op school hebben we een beurtrol opgesteld. Dan mag je tijdens de speeltijd om de beurt met 2 stiftjes verkopen. KEI LEUK!!!!!!!! Onschuldig Roos en ik verkopen samen stiftjes. Het word heeeeeeeel leuk!!! We gaan er zo veel mogelijk verkopen om mensen met tbc (tuberculose), lepra en berglepra te genzen. Lepra begint met kleine roze of bruine vlekjes op je huid, als je er met een naald in prikt voel je het na een tijd niet meer. Tbc is een longziekte. Je gaat er niet van eten en 1 patient kan 10 andere patiĆ«nten maken. Al het geld gaat naar z'n mensen. Ik kan niet wachten tot mijn eerste pakje verkocht is. Dus duim voor klas 5.
-Geschreven Jana klas 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten