zondag 16 februari 2014

Leuke vrijdag

Hier volgt het verslagje van vrijdagnamiddag geschreven door Ana. De foto's en filmpjes komen er maandag op!

We zijn vandaag gaan zwemmen. Dat was leuk omdat we tijdens vrij zwemmen op de glijbaan mochten (de buis). Iedereen moet zeker volgende week komen want dan is het vrijzwemmen, de hele tijd!! (hoop ik)
En we hadden  een super super super leuke namiddag!!! We gingen iets speciaals doen met de  2 klassen samen 5a en 5b. Eerst maakten de juffen onze groepjes. Ik zat bij Emily, Jarne en Jarno. Daarna gingen we naar de refter. Dan konden we beginnen! Onze opdracht was kleren maken van kranten. We moesten ons groepje verdelen: Emily was het model, ik de onwerpster en Jarne en Jarno de hulpjes :p We begonnen eraan: we hadden afgesproken dat we een kleed gingen maken. Jarne maakte de rok (het onderste van het kleed want alles aan elkaar ging niet bij ons) Ik maakte bloemen voor aan het kleed. Emily maakte een handtas en ik een bloem voor aan de handtas. Toen maakten we het bovenstuk, ook daarop maakte ik een bloem: jaja ze was helemaal assorti! Emily had zelf ook nog oorbellen gemaakt.
Toen mochten de modellen over de catwalk lopen! Telkens moest iemand zeggen wat het model aan had. Juf Evelien zette muziek op en filmde. Eerst ging Mats, dan Jannick en daarna Bjarni: die vond ik wel mooi gedaan zeker met die I-pod! Daarna ging Manu en dan was Emily aan de beurt: ik vertelde wat ze aan had. Dan Hanne V die vond ik ook wel leuk gedaan en daarna Maxime, die was ook wel grappig want ze had een snor!
Het was echt een hele leuke namiddag!

- geschreven door Ana 5B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten