zondag 16 februari 2014

Muziek in de klas

Op 13-02-14 heb ik mijn (nieuwe) pretbon gebruikt van 'Kies een liedje. Ik heb gekozen voor het liedje "La La La" van de Naugthyboy. De clip was wel wat triestig maar we hebben er een beetje op gedanst. (dan vooral de meisje, de jongens doen niet mee en sommigen meisjes ook niet) Ik heb het gekozen omdat ik het een HEEL mooi liedje vind en het heeft wel wat gevoel. Mijn top 3 liedjes:
1. Let it go - Indina Menzel
2. La La La - Naugthyboy
3. Mmm Yeah - Austin Mahone
Als je ook een leuke tot 3 hebt zeker hieronder in reactie plaatsen. (Ik ben benieuwd). Ik weet dat "Let it go" een 'bekend' liedje is in de klas dus had ik dat niet gekozen. Ik vind natuurlijk andere liedjes ook leuk! Veel kennen dit liedje ook. Je moet er zeker eens naar luisteren. YouTube aanbevolen!!!! (lach)
- Geschreven Jana klas 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten