maandag 10 oktober 2016

Geen rustdag voor de leerkrachten

Vandaag is het eetdag van de school. Het was ‘s middags heel druk. In de avond weet ik niet, want dan was ik er niet (haha). De juffen en de meesters moesten van de ene tafel naar de andere tafel hollen en soms vielen ze bijna door de spelende kinderen.
Als ik even rondkeek zag ik klasgenoten, kindjes van de kleuterklas en kinderen van het 1ste,2de,3de,4de.. Natuurlijk ook kinderen van onze klas en van het andere 5de en het 6de en allemaal hadden ze familieleden mee en daardoor werd het druk.
Ik vond het eten heel lekker en als je geweest bent dan weet je dat het de moeite was om te wachten voor het eten. Ben jij ook geweest en vond jij het ook zo lekker? Zet het dan in de reacties.

- Geschreven door Sietse 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten