woensdag 30 november 2016

Boterhammendate Imke en Alisa

Ik had een boterhammendate bon en ik heb die ingezet. Ik heb Alisa gevraagd en ze vond het goed. Dan waren we gaan zitten en de Sean en de Jens kwamen binnen, vanaf toen keken we er al minder naar uit. Maar uiteindelijk hebben we ons kapot gelachen. Op een bepaald moment kwam de juf binnen. Het was muisstil toen. De juf zei dat we moesten doen alsof ze er niet was, toen schoten we meteen terug in de lach. Dat was ecjht leuk. We hebben gepraat onder ons vieren en verhalen verteld. Eén van de verhalen van Sean was: één van zijn zussen stuurt naar zijn mama: Wat gaan we eten? Zijn mama antwoordt: Wat de pot schaft. Eén van zijn zussen stuurt terug: En wat schaft de pot? Zijn mama stuurt weer: Wat er in de pot zit. En wat zit er in de pot? Vraag één van de zussen terug. Zijn mama stuurt: Eten. En wat voor eten??? Vraagt één van de zussen van Sean. Zijn mama stuurt: Dat zal je strak wel zien. Dada. Oké mama tot strakjes."
Dit is één van de verhalen van Sean, ik wil er nog wel één vertellen maar dan ga je hier nog lang zitten. Alisa vond het ook leuk (denk ik). En ik ook dus dat is het beste maar ik zie daar iets. Ooooo nee, het is het einde. Dus dat betekent dat dit het einde is van mijn blogbericht. Ik hoop dat je het ook eens kunt doen z'n boterhammendate (het is altijd leuk met jongens en meisjes)
        DOEI
- Geschreven door Imke en Alisa 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten