dinsdag 22 november 2016

Floor is Frits Flits

Dit is een van mijn herten. Ik heb thuis in totaal 4 herten: één bok, (mannelijk hert) en drie hinde (vrouwelijk hert). Om deze foto te maken moest ik heel hard inzoomen, want mijn herten zijn niet tam (je kunt ze niet aanraken). Voordat je het idee krijgt om op een hert te rijden moet je misschien twee keer nadenken,  want de bok ziet/is er heel gevaarlijk uit, hij heeft een heel groot gewei (horens). Er heeft al wel eens op één op andere manier een fietsband ingezeten. Het arme beest heeft zo vier dagen rondgelopen, zo zieli . Het hert op de foto noemt Lena (geen idee waarom). Lena is nog geen jaar oud. Dat zag je misschien niet (zeker weten!) want het is al bijna even groot als de anderen ! Om een foto te maken van Lena moest ik ze eten geven : wortels. Wortels geven we ze de hele winter, want dan is er weinig gras , en niet zo'n lekker gras .
Over Frits Flits :
Het was super leuk en zou het zo nog eens willen zijn, één tip als je een paar foto's te weinig hebt probeer dan toch iets leuk te vinden !
bekijk het filmpje !!!


- Geschreven door Floor 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten