vrijdag 16 december 2016

De grote geschiedenistoets

We hebben morgen een hele grote toets : de toets van geschiedenis! We moesten de prehistorie, de oudheid, de middeleeuwen, de nieuwe tijd, de nieuwste tijd en onze tijd kennen. Ik heb de tips van de juf gebruikt en de quiz ! Ze hebben goed geholpen. De toets moet goed verlopen anders ben ik niet blij! Ik heb goed gestudeerd dus verwacht ik goeie punten.
Er komt ook een toets van Frans. We moeten alle woorden kunnen schrijven, bijvoorbeeld : merci, bonjour, dix-huit... er zijn al zoveel woorden dat ik al heb geleerd. Als ik van deze toetsen vanaf ben zal mijn hoofd opgelucht zijn, want zo veel kennis kan mijn hoofd nog
niet aan. Ik moet mijn hoofd nog eens leeg maken en de rest gaat in mijn opslagruimte. Dat is mijn brein :)
- Geschreven door Sean

Geen opmerkingen:

Een reactie posten