vrijdag 9 december 2016

Schaatsen met Sinterklaas

We hebben een brief van Sinterklaas gekregen. Op de brief stond dat wij mogen gaan schaatsen in Herentals met Sinterklaas en de zwarte pieten.
Woensdag gaan we schaatsen. We moesten van de Sint handschoenen meebrengen. Lars en ik denken dat de Sint niet kan schaatsen. We denken wel dat het leuk gaat zijn.

- Geschreven door Yani en Lars 5A

Hallo, iedereen op woensdag gingen wij Sintschaatsen in Herentals. Jupie! Op maandag kwam de Sint op bezoek met zwarte pieten. Bij klas 5 en 6 gaat hij altijd privé praten. Bij ons heeft hij een rond pakje achtergelaten plus een mandarijntje en speculaas. Sean mocht het pakje open doen en daar zaten in : LOLLY'S EN EEN PAPIER DAT WIJ GINGEN SCHAATSEN ... JUPIE! Iedereen was erg blij. Wij moesten ook van de Sint handschoenen meepakken. En nu terug naar Sintschaatsen, het was heel erg leuk en koud. Het ijs was nog lekker glad in het begin maar op het einde minder. En ik heb eindelijk leren schaatsen. Schaatsen is heel erg tof, super tof, super erg méga tof(ik ben natuurlijk 1 keer gevallen ;) ). Spijtig was het zo kort. Ik zou langer willen schaatsen. Wij hebben natuurlijk aan carpooling gedaan. Wat is dat carpooling? Wel, dat is bv: Ik ga naar mijn werk en mijn vriendin werkt daar ook dan rijden wij samen met de auto (dat is ook beter voor het milieu). Bij mij in de auto zaten : Lotte, Laura, Lenka en ik. Dat was heel erg tof.
- Geschreven door Marta 5A

Geen opmerkingen:

Een reactie posten