maandag 11 september 2017

De eerste schoolweek

De eerste schoolweek verliep vlot. Ik vond werken met de tabletten het leukst.
En het is ook fijn dat we pretbonnen krijgen. Er zijn veel soorten: zoals met je pyjama naar school komen,…
En WO is ook niet mis maar ik wilde toen, in de Oertijd, niet
leven want dan was ik misschien nooit geboren (ik ben met de keizersnee geboren)!
Wiskunde is ook heel tof, hoor. In de vakantie zag ik tegen Frans op maar nu
vind ik het wel leuk. Ik heb wel stijven armen gekregen in de klas. Eerst wist ik niet van wat het kwam, ik denk … van mijn vinger op te steken!

- Geschreven door Lara

Het is weer school, tijd voor aan de slag te gaan. We hebben een hele leuke klas en ook een hele leuke juf. We hebben al leren tellen tot tien in het Frans. We hebben ook al over de Oertijd geleerd; dat was heel leuk. Volgende week hebben we ook al toetsen van Frans en WO.
Het gaat een heel leuk schooljaar worden.

- Geschreven door Romy

De eerste week van school is voorbij, het was heel leuk. Ik denk dat het schooljaar ook heel leuk gaat zijn.
We hebben ook al Frans gehad en dat gaat moeilijk zijn maar het gaat wel lukken. We hebben een megaleuke juf, een hele toffe klas.
Het wordt een SUPERJAAR !!
- Geschreven door Fien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten