vrijdag 22 september 2017

Talentklassen

Talent met klasse!!
Jippie, talentklassen komt eraan. Ik ben nu al aan het glimlachen en dat doe ik heel spontaan.
Ik heb wel wat zenuwen maar die gaan vast snel voorbij als iemand (Aagje, de grappenkoningin) een grap maakt over een banaan of een ei.
Ik ben benieuwd welke workshops we gaan doen. Hopelijk krijgen we voor het slapen gaan nog een avondzoen (juf Annick ðŸ˜‰).
Slaap ik er alleen of met een ander meisje? En krijgen we als nagerecht wel eens een lekker ijsje?
Het enige waar ik bang voor ben, is dat ik mama zal missen. Maar mijn vriendinnen zullen die gedachten wel gauw wissen.
Het wordt  zeker een kei toffe tijd. En de gedachten van talentklassen geraken we nooit meer kwijt.
Geschreven door Amina ( die kan rijmen en dichten zonder haar … op te lichten )


Het is zo ver, we gaan bijna op talentenklassen. Ik kijk er echt naar uit! De juf heeft al een paar dingentjes verklapt. Ik hoop wel dat het niet gaat regen want de laatste tijd gebeurt dat veel. Maar vandaag kwam het zonnetje nog eens piepen dan kunnen we lekker buiten spelen. 
Nu zijn we begonnen met de middeleeuwen. De juf vertelt er altijd grappige verhaaltjes bij dat maakt het heel leuk. Ik heb het erg naar mijn zin in de klas.
- Geschreven door Noor

Deze week is tot nu toe heel leuk:
maandag: meester op de fiets; woensdag: fietspooling; donderdag: rondleiding voor fietsexamen; vrijdag: zwemmen, turnen met fiets en volgende week TALENTKLASSEN. Ik kan niet wachten tot volgende week!
Ik zit al met een heleboel vragen in mijn hoofd: hoe zou de kamer er uit zien? Hoe zou de omgeving eruit zien? Wat zouden we er allemaal gaan doen? 

In ieder geval ik ben heel benieuwd, maar ik weet zeker dat het leuk wordt en de pretbonnen zijn ook heel tof !!!!
- Geschreven door Fien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten