woensdag 4 oktober 2017

De talentklassen zijn voorbij :-(

De talentklassen zijn zo snel voorbij gevlogen. De juffen en meester hadden keitoffe spelletjes in elkaar gestoken. Cluedo en Mastermind waren leuk maar soms waren we heel bang en gingen we heel hard krijsen. De avondzoen ging door  ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š. De workshops waren heel creatief. Er waren te veel leuke dingen om op te noemen : De fuif, pingpongen, ...
De keukenploeg had elke dag superhard hun best gedaan om de lekkerste bereidingen klaar te maken. Talentklassen is zeker geslaagd!!!

- Geschreven door Nona, het luxepoepke

Spijtig zijn de talentklassen al voorbij. Maar het was heel leuk. Eigenlijk was alles heel leuk. En we slapen als een roosje. En de workshops waren super leuk. Maar de fuif was vooral het tofste. En zeker met die leuk muziek. En het belangrijkste dat ik denk dat is ... dat iedereen heel veel plezier had. En ook de juffen en de  meesters ; En ja ze waren heel leuk. En nu mis ik talentklassen .- Geschreven door Axelle

We hebben veel leuke dingen gedaan op talentklassen, ik vond de quiz super leuk. De fuif was fantastisch! Een dikke duim voor meester Jochen! 
We hebben onze talenten gevonden! Er zijn veel krachten zoals zelfkracht, teamkracht, natuurkracht,…
We hebben van alles gemaakt: een wiebelspin, een boomtrol, een graffiti-muur dat was ook wel heel tof.
DE WEEK GING SNEL VOORBIJ WE HADDEN ONS GOED GEAMUSEERD.
Maar we moesten vertrekken met een rugzak vol spullen maar vooral herinneringen van deze plezante week.
WE ZULLEN DIE WEEK NIET ZO SNEL VERGETEN HOOR, DAAR BEN IK ZEKER VAN.

- Geschreven door Lara

We zijn weer thuis van de TALENTKLASSEN. Dat was echt te gek! Ik hoop dat de rest van de groep het ook tof vond. De meeste tijd bracht ik door bij Yani, Sietse en Lars. Daar ben ik goed mee bevriend. Als ik het hoorde van de talentklassen dacht ik meteen aan Belgium Got Talent (dat betekent Belgiรซ heeft talent). Mijn vrienden bracht ik veel aan het lachen, en meester Louis vertelde het verhaal van de LOEKE BEER en iedereen deed bijna in zijn broek van het lachen. Ik vond het super tof, hopelijk vindt de rest dat ook. 
De orkaan Irma is gelukkig weg, maar er is een nieuwe opkomst met de naam MARIA.
Het einde van mijn blogbericht eindigt hier en juf : hier een glas bier!๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿบ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ˜น๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜›
- Geschreven door Mauro


De talentenklassen waren zo voorbijgevlogen. Het leukste vond ik de workshops! de kamers waren ook te gek. We deden ook elke avond iets leuks bevoorbeeld en kwis of cluedo. De juf was ook heel leuk; zonder de juf zou het niet leuk geweest zijn!!! We hadden deze week en rustige week en maandag was het geen school. TALENTKLASSEN WAS TEGEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Geschreven door Romy

Het was een hele leuke week na de talentklassen. Het huiswerk was gelukkig nog niet te veel. Want iedereen moest nog een beetje rusten van de talentklassen. Iedereen vond het wel leuk!! Want de workshops waren super leuk en ook creatief en wat het eten betreft het was super lekker!! De kamers waren ook super gezellig (wel een beetje groot maar dat maakt niet uit). dikke duim omhoog voor de talentklassen!!!;)
- Geschreven door Arwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten