vrijdag 20 oktober 2017

Marieken is de Frits Flits van deze week

Frits flits is heel leuk maar ik vond het wel spannend om de foto's te laten zien. Hier is mijn verslag over Seppe :
Dit is Seppe. Hij is 21 jaar, houdt van knuffeldieren en hij is gehandicapt omdat hij te weinig zuurstof had bij zijn geboorte. Hij zit in het MPI te Oosterlo en dat betekent: Medisch-Pedagogisch instituut. Seppe is een zeer opgewekte en lieve jongen en wordt door iedereen graag gezien. Zijn mama, papa en zus zorgen heel goed voor hem. 's Morgens  gaat hij naar het MPI en 's avonds  mag hij telkens terug naar huis. Thuis heeft hij een grote dinosaurus in de voortuin staan. We zijn in het MPI gaan eten en de opbrengst gaat naar de kinderen van het MPI. Ik vond het heel leuk maar ik voelde me een beetje droevige bij het zien van Seppe.

- Geschreven door Marieken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten