vrijdag 13 oktober 2017

Verkleed naar school

De talentklassen waren heel leuk en ik heb ook al hele leuke pretbonnen gehad die ik nog niet heb opgebruikt : 1. pyjama naar school komen 2. als eerste een taakje kiezen en nu ga ik er ook nog een krijgen met dit blogbericht. Ik hoop dat het een leuke wordt, zoals boterhammendate of bordspelletjes.
Oh,ja, dinsdag hadden ik en Lara het idee om onze pretbonnen verkleed en in pyjama naar school te komen ... TOT we zagen dat het op dinsdag klasfoto's waren... toen hadden we wel een ander idee hoor!! 
Dus als je de aandacht wilt dan moet je maar in je pyjama of in je verkleedkleren naar school komen dan zal je wel een ander idee krijgen. In ieder geval talentklassen waren heel tof !!!!!!!! Ik wou wel dat het 2 weken waren ! Maar 1 week was ook leuk maar wel kort!
- Geschreven door Fien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten