zondag 26 november 2017

Dansen

Hallo allemaal, tussen haakjes iedereen dus.

Elke zondag ga ik oefenen voor de DANSPOPS tem tem tem teuuuuuuuummmmmmmmmmm,
Dat is de dansgroep waarbij ik dans joepie .
Het is een wedstrijdteam dus je moet er ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver voor rijden .
We zijn al in Blankenberge geweest toen was het onze eerste wedstrijd toen waren wij 2de .
We zijn ook al naar Hulshout geweest (dat was de wedstrijd van de Shake)
Toen behaalde wij ook de 2de plaats .
Onze kledij is een zwart topje men een zilver strikje en een lap blauwe stof .
Onze broek is blauw met kleine diamantjes erop (ze vallen er altijd af).
In de groep zijn wij met 20 personen.
Nu zijn we heel hard aan het oefenen voor de eerste plaats (het is dril ☹)
Moet ik vertellen wie mijn grootste fan is … tante Tanja
Ze riep suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper hard op mij tijdens de wedstrijd!
Nu maar hopen op de eerste plaats!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :):)

- Geschreven door Aagje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten