maandag 20 november 2017

Een te gekke dag

Hey daar, dit weekend ben ik met mijn zus, mama en papa naar mijn meter geweest. Het was er super tof! Ik leerde van Mathias nieuwe woorden Frans, we gingen op de school van Ghauthier en Amaury een heerlijke pannenkoek eten. Hun school is tien keer groter dan die van ons. In hun school zit je van je drie jaar tot je achttien jaar. Ze wonen in Beersel, een stad vlak bij Brussel. Ik zie ze maar zelden, voor mijn verjaardag met nieuwjaar... Omdat ik juist Frits flits was, heb ik er een paar foto’s getrokken. Het was een heel erg leuke dag! Pas rond tien uur kwamen we thuis. Ik sliep meteen omdat ik moe was van al dat spelen! We speelden met auto’s met Lego en met Spider-Man . Alles aan deze dag was te gek. Dan denk ik dat ik jullie terug zie bij mijn volgend blogbericht!
- Geschreven door Mauro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten