dinsdag 28 november 2017

Marie kroop in de pen

Boterhammen date !
Ik ben deze week met Hanne op boterhammendate gegaan.
Het was leuk en ik kon veel lachen.
Ondertussen werd ik besmet, besmet door de slappe lach. Ik lachte zo hard dat ik bijna van mijn stoel viel en ik kon maar niet ophouden.

Pyjamalezen !
Woensdagavond was het pyjamalezen. Het was heel leuk maar vooral gezellig.
We zaten allemaal in de zetel van de klas dicht bij elkaar. De juf vertelde allemaal korte maar grappige verhaaltjes. Dit was nu echt wel het toppunt van de week.

Turnen !
Turnen was echt heel leuk deze week. We speelden hockey, maar we mochten het wel allemaal zelf alleen regelen. We waren verdeeld in 3 grote groepen. 1 groep was de scheidsrechter en de anderen mochten spelen tegen elkaar. De meest winnende ploeg was zwart.

Just dance !
Hanne mocht met haar pretbon een Just dance dansje kiezen. Ze had wel een heel zot dansje gekozen. Bijna iedereen moest erom lachen. Het deed me een beetje denken aan IndiĆ«. Maar het was natuurlijk heel leuk om het te dansen.

Cinema  op school !
Dit was echt een hele leuke en gezellige avond. Het leek wel op een echte cinema. We hadden allemaal ons kussen bij en mochten een snoepje en drankje kiezen. Toen we binnenkwamen mochten we met zijn allen op de foto. Het vijfde en het zesde keek de film Jumanji. Jammer dat de film in het Engels was. Maar er was wel ondertiteling. De film ging over een heel geheimzinnig spel. Iemand was wel 26 jaar opgesloten in de jungle ! Het was een super spannende film.
Op het einde van de film kregen we nog een ijsje.

- Geschreven door Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten