zaterdag 30 december 2017

Xperilab, Belevingsparcours en Koekenbak

Vakantietijd ... er zaten nog enkele blogberichten in de pijplijn, waaronder deze van Arwen en Mauro:

Gisteren zijn we het belevingsparcours van WO I gaan doen, ik zat in het gorepje met Fien, Aagje, Tibe en Kyano. Wij waren de paarden. Het was heel leuk, ik wist ook niet dat er olifanten en ratten en honden in meededen! Nu weet ik het dus wel.

En vandaag zijn we naar het Xperilab geweest, dat was ook leuk, ik zat in een groepje met Lobke en Nona. Eerst zat Levi er ook bij maar dan waren we met te veel. Trouwens wij waren Einstein!

- Geschreven door Arwen

Tjik, tjak koekenbak. De warmste week is begonnen. Dat wil zeggen...super veel koeken eten. Elk jaar gaat ook de leerlingenraad naar music for life. Iedereen wordt blij van alle koeken eten, dat komt omdat in koeken en snoep zit suiker en daarvan word je hyper. Gelukkig dat alle koeken lekker zijn. Ik heb vanalles en nog wat gekocht. Waaronder, een muffin, zandkoekjes en een rendierencakje. De B.G.H.S.G is ons heel dankbaar dat wij hun doel kozen🐶. Ik hoop dat we nog veel koeken verkopen, dan is Raf en de blindengeleide hondenschool heel erg blij!🐶🐶. De hondjes danken iedereen die koeken heeft gekocht.🐺🐺
- Geschreven door Mauro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten