maandag 8 januari 2018

Kerstmis

Er zijn zoveel leuke dingen aan Kerstmis.

Als ik even mag : pakjes, liefde, iedereen samen,…!
De kerstvakantie was superleuk.
Ik zet alles even op een rijtje voor jullie :

Een leuk kerstconcert van Villanella (in de moderne kerk van Elsum).
Kerstfeest met rosbief en een wijnsausje. (ik lustte de saus niet 😊)
Logeren bij oma voor drie dagen.
Winterwandeling met oma.
Een dagje Centerparcs, schaatsen op de ijspiste.
Nieuwjaarszingen : “Nieuwjaarke zoete we brengen u de groeten, we brengen u de wensen, voor alle lieve mensen”
Oudejaarsfeest met de heeeeeele familie.  Er is maar één nadeel en Noor heeft het met haar eigen ogen gezien. Dus waar waren we. Aaaaah ja, we waren bij regel 14! De kinderen staan op het feestje in het boswachtershuis altijd aan de toog in het café. En zoals altijd gaat er wel eens iets mis. Dit jaar was er een groter ongeluk dan normaal. Ik had een dienblad vast met drank en iemand botste tegen mij aan waardoor alles over mijn feestkleed viel ☹. Maar zo erg was dat niet. We hadden een leuke avond of beter gezegd, nacht. De kerstvakantie was heel erg leuk. Hopelijk ook voor jullie. Ik kijk er naar uit om jullie terug te zien.

- Geschreven door Amina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten